Artyści często chcą wiedzieć, czy istnieje dokładna formuła, której mogą przestrzegać, aby zapewnić sukces w branży muzycznej. Czy istnieje taka formuła? Co mogą zrobić artyści, aby zapewnić pomyślny wynik? Czy można postępować zgodnie z dokładnym biznesplanem, aby zostać odnoszącym sukcesy aktorem lub wynikiem branżowym, zdeterminowanym przez szczęście?

Czas jest ważny

Jeśli chodzi o właściwe radzenie sobie w przemyśle muzycznym, najważniejsza jest synchronizacja. Bez względu na to, jakich innych artystów artysta ma po swojej stronie lub jakie techniki zastosował, głównym czynnikiem jest wyczucie czasu. Obserwuj rynek, aby zobaczyć, czy potrzebny jest dokładny rodzaj talentu lub niepisanego artysty. W ten sposób będziesz wiedział, kiedy Twój czas może być idealny.

Podaż i popyt

Jak każdy inny produkt, przemysł muzyczny ma łańcuch podaży i popytu. Niektóre gatunki mają więcej potrzeb niż inne. Również lokalny i krajowy popyt na niezarejestrowanych muzyków jest bardzo różny. Tylko dlatego, że sukces w Twojej okolicy nie oznacza, że ​​będziesz miał narodowy upadek. Są artyści, którzy rozwijają się lokalnie, ale nie generują wystarczającego rozgłosu, aby przyciągnąć międzynarodową lub nawet krajową uwagę.

Talent nie jest czarno-biały

Talent to coś więcej niż głos czy umiejętności instrumentalne aktora. Obejmuje to umiejętności, takie jak taniec, obecność, pisanie piosenek i komponowanie muzyki. Ma to również wiele wspólnego z tym, jak prezentujesz się publicznie. Przede wszystkim najważniejszym talentem artysty jest umiejętność kontaktu z publicznością.

Powinieneś być w stanie nawiązać kontakt z publicznością, a oni poczują wiadomość, którą próbujesz przekazać. W końcu muzyka to dzielenie się historią i rozwijanie emocji. Kiedy wytwórnie płytowe oceniają talent i promują muzyków, postrzegają artystę jako pakiet. Jeśli artysta ma duże umiejętności w jednej dziedzinie, może nadrobić brak innych.

Wykorzystanie obrazu do maksymalizacji sukcesu

Twój obraz powinien być sam. Chociaż znajomość sprawy może pomóc, w Twoim osobistym stylu i wizerunku powinno być coś zupełnie wyjątkowego. Fani nie chcą oglądać dokładnie tego samego i w kółko nie chcą widzieć artysty, który jest dokładnie taki sam jak wszyscy inni.

Pokaż swoje rzeczy

Doświadczenie jako artysty może oznaczać wiele rzeczy, jeśli chodzi o promocję piosenki. Obejmuje to, ile pokazów zrobiłeś i jak dobrze przygotowujesz się do ćwiczeń. Ale co najważniejsze, chodzi o to, jak radzisz sobie z porażką i przezwyciężasz ją. W ten sposób pokonujesz odrzucenie lub robisz pozytywne rzeczy z negatywnych opinii. Doświadczenie to dobra rzecz, podobnie jak profesjonalizm. Jeśli jesteś aktorem bez kontraktu, im więcej masz doświadczenia i profesjonalizmu, tym większe masz szanse na podpisanie kontraktu z wytwórnią major. Skorzystaj ze swojej wiedzy, aby ludzie traktowali Twoją muzykę poważnie.

Wszystko zaadaptowane z ceny

Prawdziwe życie nie przypomina filmów. Najprawdopodobniej z dnia na dzień nie odniesiesz magicznego sukcesu, ponieważ masz niesamowity talent. Wiele osób o niesamowitych talentach nie widzi światła dziennego, jeśli chodzi o przemysł muzyczny. Dotarcie tam, gdzie chcesz, wymaga wysiłku, czasu i często nawet pieniędzy. Przemysł muzyczny nie oferuje darmowego wzrostu sukcesu. Współpracuj z innymi artystami, pozostań w studiu, nawiąż kontakty w branży, graj koncerty i nie tylko.

Te rzeczy często wymagają więcej pieniędzy i czasu, niż niektórzy zdają sobie sprawę. Nawet najlepsi artyści mogą szybko spaść na twarz bez starannego planowania.

Ucz się od najlepszych

Uczenie się od najlepszych jest zarówno błogosławieństwem, jak i przekleństwem. Ci, którzy odnieśli sukces, mogą samodzielnie zobaczyć rzeczy, których nigdy nie robiłeś. Ale mentor może też zbytnio skupić się na rzeczach, które nie działają dla Ciebie. Mentorzy i doradcy są ważni. Tylko upewnij się, że wybrałeś właściwe i przejrzyj każdą udzieloną ci radę, aby sprawdzić, czy zadziała.

Dowiedz się, czego chcą i wykorzystaj swoje kamienie i najgorsze, aby to rzucić

Łączenie się z bazą fanów to prawdopodobnie najlepszy sposób na rozwój jako artysty. Jest to nie tylko ważna część promocji piosenek, ale będziesz wiedział, czego chcą Twoi fani. Artyści i fani mogą teraz swobodnie komunikować się w sposób, o jakim marzą tylko artyści z poprzednich pokoleń. Możesz nie tylko poprosić wszystkich o towarzyszenie, ale także uzyskać dobre pomysły, gdy przybędą. Chociaż zawsze są fani fanów wyznaczonych przez agentów i adwokatów, media społecznościowe są bezpośrednim pociągiem artysty do fanów i nie można ich lekceważyć. Znajdź swoje najlepsze i najgorsze wyniki i wykorzystaj je, aby zdecydować, co możesz, a czego nie możesz dać swojej grupie fanów. Wszystko, co może działać, można delegować do zespołu.

Grać

Promowanie muzyki może być trudne. Czasami droga do sprzedaży nagrań i grania w radiu może być dłuższa i trudniejsza niż dla aktora, który pierwotnie tak sądził. Może to być również błędne koło, ponieważ do sprzedaży płyt może być potrzebne radio i odwrotnie. Może to również zająć wiele koncertów zarezerwowanych i zagranych, aby uzyskać. Zdobycie wszystkich trzech pomaga zapewnić sukces. Jednak gra na którejkolwiek z aren może być trudna bez wykazania się doświadczeniem i bazą fanów przynajmniej z jednej. A jednak nawet artyści, którzy dotarli do tego punktu, wciąż nie mogą sprzedać wystarczającej liczby banknotów, aby go utrzymać. Dlatego ważne jest, aby kontynuować działania, aby zapewnić sukces we wszystkich obszarach.

Przystosowanie do zmiany

Bądź cierpliwy. Nawet jeśli zrobisz wszystko dobrze, sukces nie zawsze jest natychmiastową gwarancją. Musisz wiedzieć, aby być elastycznym. Czasami oznacza to po prostu relaks i nie przesadzanie. Co więcej, oznacza to, że musisz przyzwyczaić się do rzeczy, które nigdy nie zostaną zaplanowane. Zmiany, które zaszły w branży, przyjmowanie koncertów, których zwykle nie robisz, łamanie rutyny i rzeczy, które zwalniają Cię z harmonogramu, to jedyne rzeczy charakterystyczne dla branży muzycznej. Artyści, którzy wychodzą poza ramy i są w stanie nadążyć za nurtem, zwykle wstają szybciej niż ci, którzy tego nie potrafią.

Poznaj branżę od środka i na zewnątrz

To jedyny sposób na odniesienie sukcesu w branży muzycznej. Powinieneś znać każdy zakamarek sceny muzycznej i dokładnie, jak działa każda ruchoma część, aby wypełnić ją podczas promowania muzyków. Oznacza to, że musisz dokładnie przestudiować, co robić w studio, dowiedzieć się o tantiemach i innych dochodach, publikować oferty, rezerwacje i nie tylko. Muzyka może być głównym tematem, ale nie jest to jedyna rzecz, którą musisz wiedzieć. Powinieneś także być mistrzem w badaniach i biznesie. Wiedza ta nie tylko pomoże Ci w szybkim rozwoju, ale także pomoże zapobiec wykorzystywaniu Ciebie przez innych i sprawi, że będziesz zaczynał od zera.

Dowiedz się więcej o przełamywaniu branży muzycznej, odwiedzając www.superstartunes.com/blogs/