Istnieje mnóstwo osób, które mówią ekspertów od marketingu muzycznego, ekspertów od reklamy muzycznej i ekspertów od mediów społecznościowych. Tak – dosłownie tysiące po tysiącach. Jeśli chodzi o marketing i publikowanie muzyki, masz wiele świetnych opcji. DOBRZE? Źle – mnóstwo opcji – tak, ale ile z nich jest naprawdę wartych soli? Niewiele!

Z jakiegoś powodu pozbawieni skrupułów „muzyczni chcą pszczół” żerują na muzykach – nie wiem dlaczego, może uważają, że łatwo je zmiękczyć. Może nie lubią muzyków lub gorzej – nie lubią muzyki. (WOW) Wielu z tych ludzi to lub są sami muzycy, a może stażysta gdzieś w branży muzycznej lub naprawdę w muzyce. Uważają, że daje im to prawo do wyrażenia się jako ekspert marketingu muzycznego lub, co gorsza, artysta muzyki publicznej, który przynosi lata doświadczenia w branży muzycznej i gromadzenie tysięcy kontaktów w mediach społecznościowych i nie tylko, ogłaszaj najlepszy możliwy produkt lub usługę, aby przyspieszyć swoją karierę muzyczną.

Oto, co mam do powiedzenia: Sam zostałem muzykiem – jeszcze dawno temu było wielu oszustów z branży muzycznej. Doświadczyłem głębokiego bólu, że jestem pieprzony przez pozbawionych skrupułów ludzi, którzy twierdzą, że jestem wybawcą w branży muzycznej. Internet i wyrównanie niezależnego pola gry muzycznej otworzyły ogromne możliwości dla tych rekinów i oszustów do pracy nad grą. Mój zespół odniósł sukces tylko przy odrobinie szczęścia – znaleźliśmy odpowiednich ludzi.

Oto lista kontrolna, którą należy potraktować poważnie, wybierając prawdziwą reklamę lub usługę marketingową:

Sprawdź ich dane uwierzytelniające – i postępuj zgodnie z tą listą kontrolną

Czy oni mają chlubny mając online?

Czy mają setki referencji? Lub, jak lubię nazywać je TRUSTIMONIALS – Sprawdź ich referencje!

Ile mają „SZCZEGÓLNYCH” lat doświadczenia? Ver! Fy to

Czy napisali setki artykułów o marketingu muzycznym?

Czy należą do wielu głośnych organizacji przemysłu muzycznego?

Czy potencjalny marketingowiec lub publicysta odpowiada na wszystkie pytania?

czy nie mogą ich uniknąć?

Powiedzą ci, kto i gdzie promuje twoją muzykę?

ja. ich muzyczne relacje z muzyką – czy powiedzą ci, żebyś poczekał i zobaczył?

Czy widzisz sprawdzone przykłady ich pracy?

Czy dadzą ci to, co obiecują na piśmie?

Przed dokonaniem wyboru zastanów się –

UCZCIWOŚĆ – UCZCIWOŚĆ – PRZEJRZYSTOŚĆ

Oprócz wykonywania świetnej pracy, która naprawdę pomaga ci w karierze, są to prawdopodobnie trzy najważniejsze elementy do rozważenia.

Jeśli którykolwiek lub wszystkie z powyższych testów poświadczeń nie należą do kategorii pozytywnej —

DOBRY, NALEŻY POWRÓT

Mając szczęście, że w tamtym czasie odkryliśmy odpowiednich ludzi do naszego projektu, nie mówię, że nie jest to niemożliwe. Mówię tylko, że w dzisiejszych czasach bardzo ważne jest odrabianie pracy domowej i należytej staranności przed uwolnieniem ciężko zarobionych pieniędzy. Większość niezależnych muzyków ma niewyobrażalny budżet i każdy grosz coś dla nich znaczy. Poświęć trochę czasu, aby móc zapewnić wiarygodnego konsultanta branży muzycznej. Większość rozpozna oszustwo, gdy go zobaczy.

Tak więc, wszystkim niepewnym rekinom, którzy czekają, aby zwinąć się w kłębek z kolejnym nienazwanym muzykiem, przepraszam za napisanie tego artykułu – ale musisz być narażony. Dlatego tak naprawdę nie żałuję. Są to ludzie tacy jak ty, którzy nadają branży muzycznej, uczciwi dziennikarze i nabywcy muzyki złe imię. Wstydź się! Uwielbiam moich Indii oraz wszystkich muzyków i artystów i bolesne było ich wykorzystanie. Spróbuj innej niszy ”- może ludzie, którzy potrzebują marketingu, mogą sprzedawać rakiety lub produkty i usługi przemysłowe. ALE – zostaw naszą muzykę w spokoju !!