zdrowie” data-max-rows=”2″>

Ogromny globalny rozwój Internetu i znaczenie, jakie zyskał na przestrzeni lat, oznacza, że ​​firmy nie mogą podejmować ryzyka bez tego nowego kanału. Jednak potencjał „dużych zbiorów danych” marketingu cyfrowego nie został jeszcze zrealizowany.

Od momentu powstania pod koniec lat 80. Internet rozwija się wykładniczo, ponieważ coraz więcej klientów uzyskuje dostęp do świata online. Wraz z tym wzrostem rośnie także średni czas spędzany przez użytkowników w Internecie. Oprócz telewizji Internet pozostaje główną formą rozrywki dla ludzi. Oczekuje się, że rozwój Internetu wzrośnie, zarówno pod względem wykorzystania, jak i zasięgu, ponieważ wdrażanie infrastruktury telekomunikacyjnej trwa, a dywersyfikacja Internetu wydaje się nieograniczona.

Wdrożenie infrastruktury w sektorze telekomunikacyjnym powinno jeszcze bardziej zwiększyć penetrację Internetu. Dostępność łączy szerokopasmowych oznacza, że ​​kraje te uzyskają lepszą jakość Internetu w miarę wprowadzania nowych innowacji, takich jak zmodernizowane konwencjonalne technologie kablowe i światłowodowe.

Ponadto urządzenia internetowe, takie jak smartfony, rosną i stają się coraz bardziej popularne, a zapotrzebowanie na tablety rośnie. To, co kiedyś stało się źródłem informacji, zamieniło się w podstawowe narzędzie komunikacji, rynek, miejsce pracy, centrum gier i wiele więcej.

Rola Internetu w biznesie

Są dwa powody, dla których wszechobecność Internetu stała się nieuniknionym narzędziem dla firm. Po pierwsze, firmy postrzegają to jako narzędzie do interakcji z klientami. Internetowe forum pozwala firmom sprzedawać i sprzedawać produkty, budować relacje z markami, które skutkują większą sprzedażą produktów. Jedną z bezpośrednich konsekwencji przekształcenia Internetu w platformę komunikacji i sprzedaży jest szybki rozwój firm marketingu cyfrowego. Marketing cyfrowy obejmuje teraz reklamy multimedialne, treści na Facebooku, filmy z YouTube, ukierunkowane e-maile i wiele innych. Doprowadziło to do większej alokacji budżetów marketingu cyfrowego na przestrzeni lat.

Drugim powodem znaczenia Internetu dla firm jest informacja zwrotna od klientów. Konsumenci przeglądają internet przez długie godziny i dostarczają wielu informacji o sobie i swoich pragnieniach. Porzucają swoje zainteresowania online, zakupy, które zwykle dokonują, treści komunikacyjne itp. Te wydarzenia konsumenckie w Internecie są tak dobre, jak w „prawdziwym” świecie, który razem zapewnia „duże zbiory danych” i zaawansowaną analizę, ponieważ są one zebrane, zarejestrowane i przeanalizowane.